October 11, 2011

Kus môjho Miami

Santa Barbara. Príchod. (Nikdy sme sa nevybalili).
Legendárna izba č. 211.

Spoznávame Katku a Lucku. Dohadujeme sa s Bulharmi.
Ideme sa prejsť. A na pizzu.
Spravil sa mi otlak. Chodím bosá.
Na pláži s Bulharmi. Večerná prechádzka.

Kempovanie na pláži.
Diska v Clevelanderovi. Petin Harry Potter.
Ja sama domov. Uruguajec. Bozkával o dušu. Ale iba na ruku.

Shopping. Vykúpený Urban Outfitters.
Chalani sa separujú.
Chcem ísť do múzea. Veď je hneď vedľa.
Dni letia. Noci sa počítajú. Bacardi sa míňa.
All you can drink. Máme sa dobre.
Vodka sa míňa. V Louisovi to žije.
Černošskí DJi. Aj dubstep hrali.

Toto je Miami. Veď si to zaslúžime.
Baviť sa. Do rána. Potom do 12tej spať.
A nadávať na upratovača. Ktorý zadrbe kúpelku.
Nejakým americkým savom.
A my si na tom zadrbeme gaťky. A šortky. A iné.

Collins Ave. Conversy mením za štokle.
Teraz ma pustia. Všade.

Vyjebaný štýl.
Miami je mesto doktorov.
Chudák Steve jobs zomrel.
Lebo jeho doktor s nami chlastal v Mansione včera.
Na Astre je 10tisíc takých.
Stačí sa rozhliadnuť. A nájsť si svojho.

Doktora Housa.

Miami je mesto. Protikladov.
Na jednej strane Collinsu luxusné hotely.
Ako náš Setai.
Na druhej strane stratené hostely.
Ako naša Santa Barbara.
Road work ahead.

Naj obchod. Books and Books.
Zašitá som tam pol dňa a študujem miamský Lonely Planet.
Kupujem si nakoniec hvoreckého eskortu na miamský spôsob - brian antoni.
south beach. the novel.

Miamský downtown. Mrakodrapy.
A jeden obrovský Ross. Dress for less.
Posledný deň. Konečne múzeum.
A knižnica. Konečne ja. Prechladnutá.
Bass Museum of Art. Vanishing points.


Idem si písať. Do Subwaya. Tak som tu.
A moja The morning after pill. Eat fresh.

Balíme sa. Odchádzame. Sushi večer.
Miami plače.