November 18, 2010

Zbierka dánskych myšlienok 2010-11-18

Ostáva jeden mesiac.

Dnes som mala prezentáciu na hodine international politics. O medzinárodnom práve. Už dlho som myslela na to, že by bolo dobré vyskúšať si učiteľskú pozíciu. Nie je to ľahké. Sprostredkovať študentom to množstvo informácií. Čo z toho si zapamätajú? Čo z toho im utkvie v hlave viac ako na 1 deň? Prvý krát som pracovala s programom Prezi. Je krajší ako powerpoint. Bavilo ma hrajkať sa s ním. Pridávať obrázky, šípôčky, informácie. Hľadať vtipné obrázky k vážnym informáciám. Odľahčiť tematiku. Vložiť kus seba. Objaviť v sebe skryté pedagogické gény po starých rodičoch. Tých informácií bolo mnoho, pri každej padali otázky, námety na diskusiu. Či sa mi podarilo to, čo som si zaumienila, sa tak skoro nedozviem. Potrebujem čas. Prezentácia ostala z polovice nedoprezentovaná. O týždeň pokračujem. A čo bude potom? Nepresúšam sa. To (zatiaľ) stačí.

:)

Každopádne. Zajtra sa ide do Århusu! Uvidíme, čo jeden deň voľna prinesie. Teším sa aj na sobotu. Myzi´s summerhouse is waiting for us! :) A posledný mesiac si idem užiť! Najviac! :)